خرید و قیمت کلید لمسی هوشمند WIFI بدون نیاز به HUB بَشـکو مدل WIFI-BsTb03 ترب | خانه هوشمند آکو

خرید و قیمت کلید لمسی هوشمند WIFI بدون نیاز به HUB بَشـکو مدل WIFI-BsTb03 ترب | خانه هوشمند آکو

همچنین، کلیدهای سری INNOVA به دلیل رنگ بندی متنوع با انواع محیط ها هماهنگ کلید لمسی می باشند. کلید لمسی، نسل جدید و خیره کننده‌ای از کلیدهای روشنایی می‌باشد که با هدف کاربری آسان، افزایش قابلیت‌ها و زیباسازی تولید شده است. این کلیدهای هوشمند و کاربردی با لمس انگشت روشن و خاموش می شوند، و دیگر نیاز نیست مانند کلید های نسل قبل، یعنی کلید و پریز های مکانیکی سنتی، دکمه را فشار دهید. این تکنولوژی علاوه بر آسانی جهت خاموش و یا روشن کردن چراغ ها ، دارای قابلیت های متعددی در نسل هوشمند خود هستند که در زیر به آنها اشاره خواهد شد. و نکته‌ی دیگر، این کلیدها به جهت ساخت خیره کننده و جدید خود در جهت افزایش زیبایی محیط نیز نقش خاصی را ایفا می کند. با کمترین هزینه و خرید یک کلید لمسی ارزان و قیمت مناسب می‌توان، کلیدهای منزل یا دفتر کار خود را هوشمند کرد.

هر یک از انواع کلیدها دارای مزایا و معایب منحصر به خود هستند. این درحالی است که یک کلید لمسی خازنی می تواند برای یک کاربر، کاربرد بهتری داشته باشد اما شاید یک کلید لمسی مقاومتی برای یک کاربر دیگر مناسب تر عمل کند. نکته حائز اهمیت این است که باید بدانید که چه زمانی و چگونه از هر یک از این کلیدها استفاده نمایید و با استفاده از این اطلاعات مناسب ترین کلید را برای پروژه های خود انتخاب کنید. تشخیص اینکه کدام یک از انواع کلیدهای لمسی مناسب ترین گزینه است، انتخاب آسانی نیست.

در حالی که کلید هوشمند علاوه بر مجهز بودن به صفحه لمسی، از طریق ریموت کنترل RF نیز قابل مدیریت است. انواع کلیدهای لمسی کنترل روشنایی در هر دو مدل لمسی و هوشمند با رنگ بندی های گوناگون شامل یک پل تا چهار پل، کولر، پرده، دیمر و زنگ می باشد. برای کسب اطلاعات فنی و خرید این محصولات می‌توانید اینجارا کلیک کنید.

کلید لمسی و کلید پریز هوشمند

مدل‌های هوشمند دارای قابلیت کنترل، توسط ریموت‌های رادیویی را دارند، یعنی از هر نقطه‌ای از خانه امکان خاموش یا روشن شدن سیستم روشنایی وجود دارد. کلید پرده تاچ NESTECH (نستک) – دارای بدنه کریستالی شفاف و نشکن با نمایشگر LED – دو پل با حساسیت لمسی بالا – قابلیت کارکرد برای پرده های عمودی و افقی – سایز کلید 33×86×86 میلیمتر – رنگ LED دور کلید قابل انتخاب – قابل… کلید لمسی ۴ پل قابلیت اتصال به اینترنت و همچنین کنترل از طریق ریموت کنترل RF-433 را دارا می‌باشد. در این محصول هوشمند علاوه بر امکان تعریف سناریو زمانبندی داخلی ، میتوان سنایوهای مختلف در ارتباط با سایر محصولات تعریف نمود .

  • برای روشن و خاموش کردن چراغ با “کلید لمسی” کافیست صفحه کلید را لمس کرد.
  • این محصول دارای پنل شیشه ای کریستال با ظاهری زیبا و مدرن و صفحه تاچ قوی بوده و جایگزین کلید های مکانیکی برق برای روشن و خاموش کردن روشنایی ساختمان میباشد.
  • شاید برای شما هم استفاده از کلید و پریز لمسی یا کلید و پریز تاچ جالب باشد و دوست داشته باشید کلید و پریزهای قدیمی خانه یا محل کار خود را با کلید و پریزهای لمسی جدید تعویض نمایید.
  • بدون نیاز به نصب هر گونه برنامه و از طریق انواع سیستم عامل امکان کنترل کلید از راه دور امکان پذیر است.
  • همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم کلید روشنایی هوشمند ساختمان با کلید های تمام لمسی متفاوت است.
کليد های لمسی RF دار نستک مجهز به صفحه‌ی شیشه کريستال حرارت‌ديده با ضخامت ۴ ميلی‌متر هستند. صفحه این کلید های برق لمسی شیشه ای نشکن و ضد خش می باشند و از استحکام بالایی برخوردارند. همچنین، کلیدهای لمسی RFدار نستک با رنگ‌بندی متنوع و جلوه‌ای شفاف، زيبا و درخشنده با انواع دکوراسيون های داخلی هماهنگ‌اند. شاید برای شما هم استفاده از کلید و پریز لمسی یا کلید و پریز تاچ جالب باشد و دوست داشته باشید کلید و پریزهای قدیمی خانه یا محل کار خود را با کلید و پریزهای لمسی جدید تعویض نمایید. در این متن می توانید با کلید و پریز لمسی نستک و ویژگی های آن آشنا شوید تا بتوانید انتخابی راحت و مطمئن داشته باشید.

سفارشی سازی رنگ، رویه و عملکرد کلید متناسب با نیاز کاربر