جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی بیمارستان کسری-تست مهندس پزشکی

هنگامی که بخواهید به دنبال یک دکتر زنان و زایمان خوب در تهران بگردید؛ باید ببینید به چه منظور می‌خواهید به چنین متخصصی مراجعه کنید. هر کدام از شاخه‌هایی که در بالا توضیح دادیم را در دانشکده‌های علوم پزشکی به صورت، دوره‌های فوق تخصصی، برگزار می‌کنند. بنابراین می‌توانید از سیستم‌های پاسخ‌گویی آنلاین و وب‌سایت، دانشگاه‌های علوم پزشکی یا سازمان نظام پزشکی کشور، فارغ التحصیلان دوره‌های مختلف فوق تخصصی زنان و زایمان را پیدا کنید. دوران بارداری بسیار برای مادر حساس می باشد و در این دوران باید مراقبت های خاصی را از نظر روحی، جسمی و تغذیه ای داشته باشد. در این دوران به دلیل تغییر در برخی از هورمون های مادر، ممکن است مادر دچار برخی از بیماری ها مانند دیابت، فشارخون بالا و … از این رو بهتر است جلسات منظمی به منظور بررسی شرایط خود و جنین با متخصص زنان داشته باشد تا این دوران را به خوبی سپری کند.

گذشته از این موارد برخی از بیماری ها وجود دارند که مربوط به ناحیه تناسلی بانوان می شود. این پرسشنامه پزشکی از شما در مورد بیماری های دوران بچگی نیز سئوال می کند . بهتر است پیش از این که برای ویزیت قبل از باردار شدن ، مراجعه کنید ، از والدین خود در مورد این که در گذشته چه بیماری هایی داشته اید و چه واکسن هایی دریافت کرده اید بپرسید . او ممکن است از شما راجع به عمل های جراحی قبلی ، سن شما وقتی که برای اولین بار پریود شده اید ، روش انتخاب شما جهت پیشگیری از حاملگی ، در مورد این که آیا شما هیچ گونه بیماری مزمنی نظیر دیابت یا فشار خون بالا ، یا سابقه حساسیت داشته اید ، سئوال کند .

جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی.دارای بو…

پزشکی زنان از جمله رشته‌‌های تخصصی بالینی است که در جهت پیشگیری به ویژه غربالگری، تشخیص و درمان بیماری‌های زنان فعالیت می‌کند و به پزشکانی که در این رشته تحصیل کرده‌ اند، متخصص زنان و زایمان گفته می‌شود. برای یافتن بهترین پزشک متخصص زنان، زایمان و نازایی در سایت دکترتو از فیلترهای جست و جوی پیشرفته استفاده کنید. بهتر است دختران از سن بلوغ و پدیدار شدن علائم آن به دکتر زنان خوب مراجعه کنند. همچنین انجام معاینات مستمر توسط متخصص زنان، در سنین باروری جهت پیشگیری، درمان و پیگیری بیماری‌های مرتبط با دستگاه تولید مثل زنان و بیماری‌های پستان ضروری است.

سایر تخصص‌های پزشکی

حفظ سلامت مادر باردار، سلامت جنین و مراقبت از روند بارداری به شکلی که کمترین خطر را به دنبال داشته باشد، از وظایف این رشته می‌باشد. درصورتی که به راهنمایی یا کمک نیاز داشتید با پشتیبانی دکتردکتر تماس بگیرید؛ کارشناسان ما مجله خبری پزشکی آماده پاسخگویی هستند. ضخیم شدن دیواره رحم با درد زیاد، خون‌ریزی شدید و طولانی شدن قاعدگی همراه است. اندومیوز با افزایش سطح هورمون استروژن همراه است؛ بنابراین بعد از پائسگی که سطح هورمون استروژن کم می‌شود از بین می‌رود.

دکتر پوپه آ رضاییان

علاوه بر آدرس و تلفن پزشکان می توانید به صورت اینترنتی از متخصص زنان نوبت بگیرید و یا مشاوره تلفنی با دکتر زنان داشته باشید. اگر در جستجوی دکتر زنان در روزهای جمعه و تعطیل در تهران هستید می‌توانید از مشاوره تلفنی دکتر زنان استفاده کنید که علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه می‌توانید مدارک خود را برای پزشک ارسال نموده و به‌صورت تلفنی از پزشک مشاوره دریافت کنید. با مراجعه به صفحه پزشکان متخصص زنان، زایمان و نازایی، می‌توانید لیست تمام پزشکان زنان، زایمان و نازایی ایران را مشاهده کنید. یکی دیگر از شاخه های پزشکی در حوزه زنان، جراحی زنان و زایمان می باشد که در حوزه بیماری های مرتبط با تولید مثل، دوران بارداری و پس از زایمان فعالیت دارد.

  • سایت پذیرش۲۴ خدماتی را برای شما فراهم آورده تا در سریعترین زمان و به راحت ترین شیوه نوبت دهی با جستجوی پزشک مورد نظر خود، نوبت خود را از دکتر فوق تخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران دریافت نمایید.
  • خانم دکتر واقعا سوگندي که در زمان دريافت درجه پزشکي ياد کرده اند وفادار و متعهد هستند.
  • علاوه بر این معاینه، پزشک متخصص به آنها شیوه های نوینی که ممکن است تا آن زمان در مورد سبک زندگی و مراقبت های بهداشتی بیان شده است را در اختیار مراجعه کننده قرار می دهد و بعد از معاینه در صورتی که مورد مشکوکی وجود داشته باشد اقدام به آزمایش های بیشتری می کنند.