تخصص گوش، حلق و بینی اتولارینگولوژی چیست؟ درمانکده-تست مهندس پزشکی

علاوه بر آن به دلیل اینکه این دندان‌پزشکان با طبیعت و فیزیولوژی بدن انسان آشنایی لازم را ندارند، در صورتی که حین عمل به مشکلی برخورد کنند، توانایی مقابله درست با آن را نخواهند داشت. در حال حاضر هزینه ویزیت متخصص حلق و بینی درمانکده در بازه قیمتی ۶۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰۰ تومان متغیر است. لازم به ذکر است که هزینه ویزیت دکتر متخصص گوش حلق بینی که هنگام نوبت‌گیری آنلاین از بیمار اخذ می‌شود، هزینه واقعی پزشک گوش و حلق و بینی مورد نظر است و درمانکده هیچگونه مبلغ مازادی به عنوان کمیسیون از بیماران دریافت نمی‌کند.

بیماریهای گوش و حلق و بینی به این دلیل که با چند حس اصلی بدن در ارتباطند، دارای اهمیت ویژهای هستند. این روش، ترمیم افتادگی پلک با از بین بردن پوست، ماهیچه یا چربی اضافی است که در صورت درمان نشدن میتواند بینایی شخص را مختل کند. این روش نوعی جراحی زیبایی است و بیمار پس از انجام آن، به ندرت به بستری شدن در بیمارستان نیاز دارد. این جراحی برای برداشتن غدد لنفاوی یا توده های سرطانی از گردن با بیهوشی عمومی انجام می شود. در روش جراحی رادیکال گردن تمام بافت محل درگیر با تومور همراه با عضلات، اعصاب، غدد بزاقی و عروق اصلی این ناحیه برداشته می شود . سرطلن و توده های گردن، حنجره، سینوس یا داخل حفره بینی توسط این متخصص جراحی می شود.

متخصص گوش ، حلق ، بینی

متخصص گوش، حلق و بینی به کسی گفته می‌شود که بعد از اتمام دوره پزشکی عمومی، تخصص خود را در این زمینه گرفته باشد. این متخصص در زمینه بیماری‌های نواحی گوش، بینی، حلق، حنجره، دهان و به صورت کلی سر و گردن تخصص دارد. این بیماری‌ها می‌تواند شامل عفونت گلو، سینوزیت، غده‌های سر و گردن و … همچنین دکتر گوش، حلق و بینی دوره‌های لازم در زمینه جراحی سر و گردن را سپری می‌کند و دانش کافی به منظور عمل بینی را به دست می‌آورد. بیماری منیر یک نوع اختلال شنوایی و تعادل است که معمولاً افراد بین ۴۰ تا ۶۰ سال را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

در مجموع سه مشکل برای بینی‌ها ممکن است وجود داشته باشد که با جراحی بینی می‌توان این مشکلات را برطرف کرد. یک جراح بینی خوب باید علاوه بر داشتن دانش و مهارت کافی، باید از تجربه زیادی برخوردار بوده و نیز اخلاق پزشکی را در حد کمال داشته باشد تا بتواند یک جراحی موفق بینی انجام دهد. یکی از نکاتی که دکتر قربانی توصیه می کند شخص حتما در آن دقت لازم را به خرج دهد ، کسب اطلاعات کافی در خصوص جراح خود می باشد و با بررسی نمونه کارها و میزان رضایت بیماران آن جراح به آرامش به انجام جراحی بپردازد . دکتر قربانی توصیه می کند حتما اشخاص قبل از انجام جراحی بینی در این خصوص اطلاعات زیادی را کسب نمایند سپس به انجام جراحی بپردازند . جراح، بیوپسی یا نمونه برداری را برای شناسایی ضایعات و تومورهای مشکوک انجام می دهد. تومورها می توانند در هر نقطه ای از بدن ایجاد شوند و شناسایی آنها برای تعیین یک دوره درمانی موثر، ضروری است.

حالا چرا گوش حلق و بینی ؟

تخصص گوش و حلق و بینی در دکترتو متشکل از بهترین پزشکان گوش و حلق و بینی در شهرهای مختلف است. شما می توانید با مراجعه به لیست پزشکان گوش و حلق و بینی یک دکتر گوش و حلق و بینی خوب بیابید و علاوه بر نوبت گیری اینترنتی آدرس و تلفن مطب دکتر گوش و حلق و بینی خود را مشاهده کنید. ساده‌ترین راه برای نوبت گیری از بهترین دکتر گوش و حلق و بینی، سامانه نوبت دهی اینترنتی پزشکان دکترتو می‌باشد. این روش‌ها از نظر مقیاس و پیچیدگی، از جراحی میکروواسکولار تا جراحی که کل ناحیه ی گردن را در بر می‌گیرد، متفاوت است.

  • رینولوژی – درمان تمام جوانب اختلالات بینی و سینوس شامل آلرژی، عفونت، بیماری‌های التهابی و تومورها.
  • درمان مشکلات سر و گردن که منجر به اختلال در سیستم بینایی، شنیداری و بویایی میشود، ممکن است مربوط به بیماریهای ویروسی، تصادفات یا سرطان باشد.
  • در بسیاری از افراد، تیغه بینی منحرف یا خارج از مرکز است که این مسأله باعث کوچکتر شدن یک مجرای بینی می‌شود.
  • دکتر قربانی توصیه می کند حتما اشخاص قبل از انجام جراحی بینی در این خصوص اطلاعات زیادی را کسب نمایند سپس به انجام جراحی بپردازند .

بهتر است بدانید که ضایعات حنجره و پولیپ های بینی و تومورهای سرو گردن را متخصص گوش و حلق وبینی تشخیص و درمان می نماید . در مطب فوق و در جدول بالا لیستی از پزشکان گوش حلق و بینی در شهر شیراز معرفی شده است. مجله خبری پزشکی همچنین نحوه دریافت نوبت، مشاوره آنلاین و تعرفه ویزیت به طور کامل در بالا توضیح داده شده است. در این حالت می توانید به راحتی توبت خود را ثبت کنید و در مواقع لزوم با پزشک خود به صورت آنلاین صحبت کنید.