بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت اردیبهشت 1401 | wikihola

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت اردیبهشت 1401 | wikihola

صفحه نمایش 6.5 اینچی با حاشیه زیاد از بالا و پایین با پنل PLS LCD با رزولوشن 720 خیلی جزئیات زیادی نداره و روشنایی کمه و خیلی مورد خاصی برای عرضه توی این بازه قیمتی نداره. پردازنده مدیاتک هلیو A22 در کاربری معمولی و روزمره عملکرد نسبتا قابل قبولی داره ولی هنوز لگ و کندی در هنگام باز کردن چند برنامه یا مولتی تسک کردن دیده میشه. رابط کاربری اندروید 11 گو بدون پوسته خاص که شبیه به اندروید خامه برای این گوشی استفاده شده. امکانات شخصی سازی خیلی زیاد و متنوع نیست ولی یه تجربه معمولی و بدون مشکل خاصی رو به شما میده.

  • Samsung Galaxy A53 5G – گامی به پیش، پرشی به عقباز معرفی Galaxy A52 و A52 5G در ماه مارج سال 2021 میلادی اغلب به‌عنوان نقطه عطف بزرگی …
  • هنوز از پنل های امولد با جزئیات رنگ بالا خبری نیست و بیشتر از پنل های LCD با زاویه دید نسبتا محدود و روشنایی نسبتا کم استفاده میشه ولی رزولوشن 1080 در بعضی از گوشی ها استفاده شده تا کیفیت تصویر نمایش داده به شما تا حدودی زیباتر به نظر بیاد.
  • برند هوآوی هنوز هم در تولید گوشی های هوشمند فعال هست و گوشی های با کیفیتی رو تولید میکنه.
  • با این مشخصات می توان از شیائومی 12 برای تماشای محتوای تصویری حتی در زیر نور آفتاب استفاده کرد.
  • صفحه نمایش 6.4 اینچی ابعاد مناسبی داره ولی یه مقداری حاشیه نسبتا زیاده اما پنل سوپر امولد با کیفیت و ترکیب رنگ خیلی خوب باعث میشه استفاده از گوشی راحت و لذت بخش باشه.

گزینه پیشنهادی این بازه با کمی اغماض شیائومی 12 تی پرو و موتورولا Edge 30 Pro که با یه قیمت مناسبت عملکرد نزدیک به پرچمدار با یه مقدار کم و کاستی به شما میده. صفحه نمایش تخت ۶.۶۷ اینچی با حاشیه معمولی رو به زیاد و پنل اولد برای گوشی شیائومی ۱۱ تی پرو استفاده شده. این صفحه امکان نمایش ۱ میلیارد رنگ رو داره و در کنار جزئیات خوب صفحه ترکیب و وضوح رنگ خیلی خوبی بهتون میده.

نبرد گلکسی آ 34 در مقابل گلکسی اس 21 اف ای سامسونگ!

تبلت‌های اندرویدی تا همین یکی دو سال گذشته و پیش از پاندمی کرونا به گواه بسیاری از صاحب‌نظران این حوزه آخرین روزهای حیات خود را قبل از فراموشی کامل در سکوتی رخوت‌بار به نظاره نشسته بودند. در این حوزه البته همچنان کورسوی امیدی در بین نمونه‌های خاص و گران‌قیمت مشاهده … دانشجویی هستم در فضای مجازی و عاشق دنیای سئو و برنامه نویسی که با شیطنت و کنجکاوی به دنبال آموختن چیزهای جدیدم؛ فارغ از هرگونه قرارداد و قانون و سبک خاصی. دنیای مجازی و اینترنت، فرصتی برای بودن با بهترین تیم ها برام فراهم کرده که می تونم بدون دغدغه و نگرانی هر روز بر دانشم بیفزایم و احساس بهتر شدن و ارتقاء شغلی را با تمام وجودم احساس کنم.

تماشا کنید: بررسی گوشی گلکسی S22 اولترا سامسونگ – جذاب‌ترین پرچمدار اندرویدی بازار

وای فای 6 و پورت تایپ سی نسخه 3.2 که امکان انتقال تصویر روی مانیتور یا تلویزیون رو به شما میده، امکانات ارتباطی این گوشی رو کامل WikiHola تر میکنه. Galaxy A52s 5G از نمایشگر Super AMOLED با حداکثر نرخ نوسازی 120 هرتز بهره می‌برد و در قالب نسخه‌های ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۶ یا ۸ گیگابایت رم عرضه شده است. درنهایت باید گفت که Galaxy A52s 5G یکی از بهترین گوشی‌های اقتصادی گیمینگ شرکت سامسونگ محسوب می‌شود که می‌توانید در بازه‌ی قیمت ۹ تا حدود ۱۳ میلیون تومان در مدل‌های مختلف خریداری کنید. درنهایت باید گفت که Galaxy A52s 5G یکی از بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ در رده اقتصادی محسوب می‌شود که می‌توانید در بازه‌ی قیمت ۹ تا حدود ۱۳ میلیون تومان در مدل‌های مختلف خریداری کنید. تو گوشی های میان رده امکانات و قابلیت های به روز با مناسب ترین قیمت در کنار همدیگه قرار گرفته تا یه گزینه بسیار عالی برای کسایی که میخوان تو اکثر زمینه ها یه عملکرد خوب داشته باشه، اما نمیخوان هزینه خیلی زیادی کنن به وجود بیاره.

تسک بار هم به پایین صفحه اضافه شده که امکان قرار دادن برنامه های مورد علاقه رو بهتون میده. اندروید 12L هم که مخصوص گوشی های تاشو منتشر شده توی این گوشی استفاده شده و امکانات شخصی سازی خوبی در کنار One UI 5 بهتون میده. استفاده از صفحه نمایش دوم و کوچیک کمی با یه دست سخته، مخصوصا موقع تایپ و بیشتر به درد اسکرول کردن توی نت و فضای مجازی میخوره. امکان تا کردن 90 درجه و استفاده از بخش پایینی به عنوان کیبورد هم وجود داره و اگه دوست داشته باشید به عنوان یه لپ تاپ هم می تونید ازش استفاده کنید و تا حدودی در مواقع ضروری کارتون رو راه میندازه. صدای اسپیکر ها بلند و بسیار با کیفیته اما چون هر دو به سمت بیرونه ممکنه برای شنیدن بهتر سعی کنید با دست صدا رو به سمت خودتون بیارید. امکاناتی مثل لنز تله فوتو با زوم 3 برابری اپتیکال، لرزشگیر اپتیکال سنسور اصلی و فیلمبرداری 4k دوربین سلفی و سنسور اصلی امکانات خوبی به بخش دوربین داده و شما می تونید با گوشی سامسونگ S21 fe عکس های با کیفیت و با رنگ های روشن و گرمی بگیرید.