بهترین متخصص جراح و متخصص زنان و زایمان اسنپ دکتر-تست مهندس پزشکی

با مراجعه به پروفایل هر یک از دکترهای زنان و زایمان و نازایی می‌توانید هزینه دقیق ویزیت آن دکتر را ببینید. برای مشاهده شرایط بیمه دکترهای زنان و زایمان و نازایی به پروفایل هر پزشک مراجعه کنید و در قسمت بیمه های طرف قرارداد، لیست بیمه‌های مورد قبول هر یک از دکترهای زنان و زایمان و نازایی را ببینید. در صورتی که سوالات زیر برایتان پیش آمد، حتما از طریق مشاوره آنلاین دکتر زنان دکترتو ، از دکتر متخصص زنان مشاوره بگیرید. البته در نظر داشته باشید که انتقال کرونا در مراکز درمانی، سه برابر اماکن عادی است! با این وجود می توانید بدون حضور در مطب یا بیمارستان، در خانه بادکتر آنلاین زنان و زایمان، تلفنی و متنی گفتگو کنید. اگر صحبت مستقیم با پزشک متخصص زنان و زایمان به هر دلیلی برایتان سخت باشد، بتوانید در یک فضای مجازی امن و خصوصی، با او گفتگو کنید.

  • این معاینه شامل یکتستپاپ اسمیر خواهد بود تا وضعیت سلامتی سرویکس را مشخص نماید .
  • این پزشک بعد از گذراندن دوره دستیاری و کسب خدمات مربوطه در این زمینه، دانش و مهارت مناسب برای پیشگیری، درمان و جراحی اندام های مهمی همچون سیستم تولید مثل زنان، پستان، بارداری و زایمان را می آموزد.
  • سایرین معاینه با کمک اسپکولوم را جهت رویت سرویکس مفید می دانند تا پرولاپس بند ناف رد شود و سواب از قسمت بالایی واژن جهت آزمایش باکتری شناسی ارسال شود ( عفونت با پارگی زودرس کیسه آب همراه است به خصوص استروپتوکوک همولیتیک گروه B– اشریشیاکولی و گونه های باکتروئید ) .
  • برخی مواقع انتظار برای بارداری میان زوج‌ها طولانی شده و به دلیل عدم مراجعه به پزشک، از علل مختلف آن که می‌تواند همین مشکلات رحم و تخمدان پلی کیستیک باشد، اطلاع درستی ندارند.
  • شما همچنین باید لباس های زیر راحت طی حاملگی برای خود خریداری کنید ، این لباس ها ، تغییرات فیزیکی شما را قابل تحمل تر می کنند .

همچنین اعمال جراحی که روی لگن صورت گرفته می تواند منجر به چسبندگی شده و مشکلزا باشد . برای شناخت باز بودن لوله های رحمی پزشکان از وسیله ای به نام هیستروسالپنگوگرام استفاده می نمایند . برای این منظور تست های تشخیصی مختلفی وجود دارد که بهترین آنها قرار دادن ترشحات مخاطی گردن رحم خانم را در معرض دو نمونه اسپرم شوهر و نمونه اسپرم شخص دیگر قرار می دهند ، اگر اسپرم شوهر قادر به نفوذ به داخل ترشحات را نداشته ولی اسپرم شخص دیگری نفوذ کند ، نتیجه می گیریم که اشکال در فاکتور مردانه شوهر است . در این آزمایش از بیمار خواسته می شود که حدود ساعت قبل از زمانی که گردن رحم ترشحات مناسب برای تخمک گذاری پیدا می کند یعنی بین روزهای دهم تا دوازدهم دوره قاعدگی مقاربت انجام داده و برای آزمایش مراجعه کند .

زیبایی پوست، ماسک ذرت خانگی

همچنین اگر شما ساکن شهرهای دیگری هستید، می توانید به مقاله بهترین دکتر زنان در ایران مراجعه کنید و مطابق با محل سکونت خود بهترین دکتر را انتخاب کنید. در لیست بهترین پزشکان زنان زایمان و نازایی زیر می توانید دکتر مورد نظر خود را انتخاب و در روز معین نوبت خود را دریافت کنید. فراموش نکنید که یک پزشک زنان حداقل 15 سال در این زمینه کسب دانش و تجربه کرده است. او از آخرین یافته ها و روشهای درمانی حیطه زنان و زایمان اطلاع دارد و از عوارض احتمالی آنها باخبر است. حتی اگر از داروهای گیاهی و طبیعی استفاده می کنید نیز، سوال از دکتر زنان لازم است.

یکی از بیماری‌های بسیار رایج میان زنان و حتی دوشیزگان، کیست تخمدان است که باید به موقع توسط پزشک زنان تشخیص داده شده و نسبت به درمان آن (در صورت نیاز) اقدام شود. انواع کیست تخمدان شامل کیست ساده، کیست درموئید، کیست اندومتریوز، کیست خوش خیم یا بدخیم دارای شرایط متفاوتی هستند که پزشک زنان پس از تشخیص آن‌ها، اقدامات درمانی مناسب را آغاز خواهد کرد. انواع سرطان‌های مجله خبری پزشکی زنان از جمله سرطان تخمدان، سرطان دهانه رحم، سرطان واژن و… توسط پزشک فلوشیپ انکولوژی زنان یا فوق تخصص سرطان زنان تشخیص اولیه داده شده و برای بررسی‌های بعدی، پیگیری خواهد شد. بدیهی است که با مراجعه منظم و غربالگری از جمله تست پاپ اسمیر، می‌توان در مراحل اولیه نسبت به تشخیص این سرطان‌ها اقدام کرده و شانس بهبودی و طول عمر را به مراتب افزایش داد.

در هر حال همیشه آماده باشید که در صورت عدم پیشرفت مناسب زایمان هر چه سریعتر به نزدیک ترین بیمارستان منتقل شوید. اختلالات ژنتیکی غربالگری شده و کودک از لحاظ وجود بیماری های خاص بررسی می شود. رشد نوزاد بررسی شده و به نگرانی ها و سوالات مادر پاسخ داده می شود.

تحصیلات پزشک زنان و زایمان، شامل یک دوره تحصیلات پزشک عمومی و پس از آن تخصص زنان و زایمان است. با انتخاب «رزرو نوبت مطب» یک صفحه برای شما باز خواهد شد که اطلاعات ویزیت پزشک در آن قرار دارد. به این ترتیب روزهای که برای تعیین وقت ویزیت در مطب باز هستند، نمایش داده شده و می‌توانید با انتخاب روز مورد نظر خود، ساعت‌های باز برای تعیین وقت را نیز انتخاب کنید. پس از انتخاب ساعت و روز، به صفحه دیگری منتقل می‌شوید که لازم است برای استفاده از خدمات، شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. یک رمز اختصاصی برای گوشی تلفن همراه شما پیامک خواهد شد که پس از وارد کردن آن در محل لازم، به صفحه بعدی ثبت اطلاعات شخصی وارد خواهید شد. در اینجا باید نام و نام‌خانوادگی بیمار ثبت شده و در صورتی که کد تخفیف درمانکده داشته باشید، از آن برای کسر از مبلغ ویزیت استفاده کنید.

جراح و متخصص زنان ، زایمان – کولپوسکوپی

زیرا در این دوران نیز بیماری هایی مانند اکلامپسی و پره اکلامپسی، حاملگی خارج از رحم، سقط خود به خودی، جدا شدن جفت و … وجود دارد که این ها هم در حوزه کاری یک متخصص زنان و زایمان می باشد. دکتر پریسا علمی جراح و متخصص بیماریهای زنان زایمان و نازایی هستند. دکتر علمی در سال ۱۳۷۶ از رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فارغ‌التحصیل شده است. وی درسال ۱۳۸۰ بورد سراسری تخصصی جراحی زنان و زایمان و نازایی را بارتبه ممتاز اخذ نموده است.دکتر علمی دوره های تکمیلی در رشته های لاپاراسکوپی را در دانشگاه تهران و هندوستان ، و دوره تکمیلی سونوگرافی تخصصی زنان و جنین را در بیمارستانهای تخصصی ایران و امارات با موفقیت سپری کرده اند. پزشکی زنان یا بیماری‌های زنان و زایمان، یکی از رشته‌های تخصصی پزشکی می‌باشد.

مثلا عده‌ای از دکترهای زنان تعداد در مسائل بهداشتی زنان ورود می‌کنند و کاری به حاملگی و زایمان ندارند. حتی ممکن است تعدادی از دکترهای زنان و زایمان که در بخش زایمان تخصص دارند، ترجیح بدهند فقط در زایمان طبیعی حضور داشته باشند و در جراحی‌هایی مثل سزارین دخالت نکنند. تخصص زنان و زایمان رشته‏ ای بالینی است که به پیشگیری، تشخیص، درمان و پیگیری هر آنچه به سیستم تناسلی بانوان و مسائل مرتبط با آن مانند حاملگی، ناباروری و … سپس در همان بخش جستجو شروع به تایپ عبارت زنان، زایمان و نازایی کنید تا بلافاصله تخصص مورد نظر به شما نمایش داده شود. متخصص و جراح زنان و زایمان هم از راه‌های مختلف به درمان این بیماری‌ها اقدام می‌کند. برای مثال آنتی‌بیوتیک، واکسن HPV، واکسن هپاتیت و تجویز ضد هپاتیت تجویز می‌کنند.

همچنین برای ویزیت در درمانگاه بیمارستان رسالت صبح های شنبه یک شنبه سه شنبه و چهارشنبه از ساعت 10 تا 12 میتوانید مراجعه کنید . اگر شما نیاز به واکسن داشته باشید یا در این ویزیت قبل از بارداری ، یادآوری یک واکسن را دریافت کنید ، شما باید سه ماه ، قبل از تصمیم برای باردار شدن ، منتظر بمانید . 2- یک پرسشنامه که راجع به سابقه پزشکی شما پر می شود و مشکلات پزشکی کنونی و گذشته شما را بررسی می نماید ، ممکن است گروه خونی شما پرسیده شود . تکمیل کردن چک لیست قبل از ویزیت پیش از بارداری با پزشک یا مامایتان به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید کمبودهای اطلاعاتی موجود را برای آنها پاسخ دهید . در هفته 25 حاملگی خطرات زایمان تقریباً نسبت به درمان محافظه کارانه سنگینی می کند و ترجیح بر آن است که پایش های نزدیک به هم در حاملگی به امید پیشرفت حاملگی تا جای ممکن و به طور مطلوب تا سه ماهه سوم انجام شود .