بهترین متخصص جراح و متخصص زنان و زایمان اسنپ دکتر-تست مهندس پزشکی

به مطب چند پزشک رفته و از بیمارانی که برای چندمین بار است که به مطب این پزشک مراجعه می کند در مورد رفتار، روش های درمانی و مراقبت های قبل و بعد از جراحی و … پرس و جو کنید. این پزشک بعد از گذراندن دوره دستیاری و کسب خدمات مربوطه در این زمینه، دانش و مهارت مناسب برای پیشگیری، درمان و جراحی اندام های مهمی همچون سیستم تولید مثل زنان، پستان، بارداری و زایمان را می آموزد. متاسفانه به دلیل برخی از نگرش های فرهنگی و سنتی که در کشور ما وجود دارد، بسیاری از دختران در مورد مشکلاتی که مربوط به ناحیه تناسلی آنها می شود حجب و حیا پیشه می کنند که این کار برای آنها نه تنها مفید نیست بلکه مضر نیز می باشد. دختران باید به طور منظم به پزشک زنان جهت انجام تست سلامت مراجعه کنند. هیسترکتومی شایع‌ترین عمل جراحی است که متخصصان زنان و زایمان انجام می‌دهند. این امر نیز به علت تغییرات هورمونی که باعث افزایش خون وریدهای بینی شما می شوند ، اتفاق می افتد .

متخصص زنان زایمان از این تکنیک در مشکلات ناباروری زنان، حاملگی خارج از رحم، تشخیص سرطان‌ها، آسیب دیدگی‌های بافت آندومتریوز، چسبندگی رحم، برداشتن کیست‌های تخمدان و غیره استفاده می‌کند. معمولاً اولین سونوگرافی را در سه ماهه دوم انجام دهید ( برخی از پزشکان متخصص زنان و زایمان یک سونوگرام در سه ماهه اول انجام می دهند ) . دکتر زنان و زایمان شاید در مراقبت پره ناتال خود سونوگرام را قرار ندهند .

انجام دادن کلیه واکسیناسیون ها بر اساس زمان بندی مشخص ، به شما کمک خواهد کرد تا با اطمینان خاطر اقدام به باردار شدن کنید . همسر شما نیز باید بداند که آیا قبلا به این بیماری مبتلا شده است یا واکسن آن را گرفته است و اگر نمی داند باید با پزشک درمورد این که آیا نیاز به واکسیناسیون دارد یا نه مشورت نماید . پزشک شما ، همچنین می خواهد بداند آیا شما برای حاملگی و باردار شدن ، مشکلاتی دارید یا آیا شما تا کنون سابقه سقط داشته اید . ممکن است شما بخواهید قبل از انجام این ویزیت ، اطلاعاتی در مورد سابقه سلامتی خانواده همسرتان و خودتان جمع آوری کنید . برای این که اطمینان حاصل کنید تمام نکاتی را که قبل از بارداری باید مواظب آن بود ، رعایت کرده اید ، یک قرار ملاقات با پزشک خودتان بگذارید .

جراح و متخصص زنان وزایمان و نازاییی

همچنین در صورتی که پزشکان برنامه کاری خود را تکمیل کرده باشند، می‌توانید در زمان دلخواه خود نوبت دریافت کنید. در معرض خطر آلودگی با عوامل عفونی در مطب پزشک زنان یا کلینیک‌ها قرار نگیرید. در این راستا بانک جامعی از اطلاعات پزشکان و مقالات زیبایی و سلامت را برای شما عزیزان آماده نموده ایم. هدف ما در رسانه اینترنتی پزشک آشنا افزایش سطح اطلاعات افراد جامعه و نیز ارائه خدمات آنلاین پزشکی و سلامت است. قبل از هر اقدامی تصمیمتان برای بدنیا آوردن کودک در خانه را با پزشک در میان بگذارید، او به شما کمک خواهد کرد تا از خطرات احتمالی اینکار بکاهید. اگر برای اولین بار است که می خواهید زایمان کنید بهتر است، حداقل چند عکس زایمان طبیعی یا فیلم و کلیپ زایمان طبیعی انسان را مشاهده کنید.

دکتر نرگس توکلی

زیرا پزشک متخصص با بررسی روند و نتایج آزمایشها و مقایسه آنها با هم می تواند از بروز احتمالی برخی از بیماری ها و نارسایی ها جلوگیری کند. مشکلاتی که دختران در دوران بلوغ بیشتر با آن روبرو هستند مربوط به عادات ماهیانه آنها می باشد. دردهای شدید، خونریزی های غیرعادی، بی نظمی و قطع عادت ماهیانه برای چندین ماه، ترشحات ناحیه تناسلی و … دختران جوان باید بدانند که پزشک زنان کاملا مورد اعتماد آنها هستند و به راحتی می توانند مشکل خود را با او درمیان بگذارند. پزشک متخصص نیز موظف است تا دستورالعمل های مراقبتی و درمانی را با حوصله و به طور کامل به فرد مراجعه کننده ارائه دهد. تا به اینجا به طور کلی با حوزه کاری یک متخصص زنان آشنا شدیم و دیدیم که به بررسی و درمان بیماری های حوزه زنان می پردازد؛ از طرفی دیدیم که پزشکی زنان خود زیر شاخه ای از پزشکی می باشد که به درمان بیماران خاص یعنی بیماری حوزه زنان می پردازد.

اصولا یک ماما به کارهایی که مربوط به قبل از بارداری و بعد از بارداری می شود آشنایی دارد و آموزش های لازم به او داده شده است. از جمله می توان به برطرف کردن نیازهای مربوط به مادر از زمان بستری شدنش در بیمارستان تا زمان وضع حمل و بعد از به دنیا آمدن نوزاد اشاره کرد. یکی از بیماری های شایع در بانوان بی اختیاری در ادرار می باشد که به علت زایمان های زیاد بروز می کند. پزشک با توجه به شدت بی اختیاری می تواند دارو تجویز کند یا ورزش های خاصی را تجویز کند یا به جراحی بپردازد. نکته ای که در این باره وجود دارد این است که ورود به این رشته در ایران صرفا مختص خانمها می باشد و تنها پزشک جراح و زایمان در این حوزه بانوان می باشند و شما می توانید بدون نگرانی به پزشک جراح مراجعه نمایید. نام دیگر آن فیبرکتومی می‌باشد که به جراحی برداشتن توده‌های غیر سرطانی که در اندام تناسلی زنان می‌باشد، گفته می‌شود.

یکی از دستاوردهایی که دنیای مدرن به همراه داشت، مشاوره پزشکی از راه دور است که به سرعت در سراسر دنیا در حال فراگیرشدن است. اتفاقاتی نظیر ” همه‌گیری کرونا ” مجله خبری پزشکی نیز، به همگان نشان داد که این خدمت، تا چه حد ضروری است. اما چنانچه نیاز دارید که مامای شما دفعات بیشتری شما را معاینه کند باید هزینه آن را پرداخت نمایید.

  • پرداخته و همچنین از بهترین دکتر زنان و زایمان غرب تهران ،شرق،جنوب و شمال تهران نام بردیم که امیدواریم برای شما مفید بوده باشد.برای گرفتن نوبت ویزیت تنها کافیست با شماره تلفن هر پزشک تماس بگیرید.
  • متخصص و جراح زنان و زایمان نیز با سونوگرافی و ام‌آرآی از این بیماری مطمئن می‌شوند.
  • اما چنانچه نیاز دارید که مامای شما دفعات بیشتری شما را معاینه کند باید هزینه آن را پرداخت نمایید.
  • از این رو در پزشکی شاخه ای به عنوان پزشکی زنان یا جینوکولوژی به وجود آمد تا زنان بتوانند به راحتی به متخصص زنان مراجعه کرده و به راحتی به درمان بیماری خود بپردازند.
  • سرطان دهانه رحم نوعی بیماری است که با ورود و رشد ویروس پاپیپلوما انسانی به وجود می‌آید.

به غده های بیضوی شکلی که در دو طرف رحم قرار دارند تخمدان گفته می شود تخمدان ها از طریق لوله فالوپ به هم متصل هستند. کیست تخمدان از تشکیل یک یا چند کیست غیر طبیعی در تخمدان تشکیل می شود که این کیست ها در تخمدان ها و یا روی آن ها رشد می کند. اگر دچار علائمی مانند تکرر ادرار، تهوع و استفراغ، درد در هنگام آمیزش جنسی، نامنظم شدن پریود ها و یا سنگین شدن دوره قاعدگی، ضعف و سرگیجه و التهاب و تورم شکم شده اید حتما برای چک و بررسی کیست تخمدان به یک دکتر زنان مراجعه کنید. ابتلا به عفونت های زنان جز لاینفک زندگی روزمره بانوان است که از دغدغه ها و نگرانی بسیاری از زنان شده است. با وجود پیشرفت های بسیار در عرصه پزشکی درمان بیماری عفونت زنان دیگر یک مشکل حاد نخواهد بود و تنها با تشخیص درست و مراجعه به یک دکتر زنان می توان به درمان بیماری پرداخت. هزینه ویزیت دکترهای زنان و زایمان و نازایی با توجه به نوع نوبتی که از آنها می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است.

متخصص زنان و زایمان در حوزه نازایی و باروری، سرطان‌های زنان (سرطان تخمدان، سرطان دهانه رحم)، اختلالات کف لگن و بیماری‌های عفونی دستگاه تناسلی بانوان، کیست تخمدان، عفونت با کلامیدیا، تنبلی تخمدان و… به علاوه کنترل‌های دوران بارداری و در نهایت سزارین یا زایمان طبیعی، تحت نظر پزشک زنان و زایمان صورت می‌گیرد. بیماری‌های متعددی ممکن است در دوران بارداری ظاهر شوند که نیاز به مراقبت و کنترل توسط بهترین دکتر زنان و زایمان دارند. از جمله این بیماری‌ها می‌توان به دیابت بارداری، عفونت‌های دهانه رحم، عفونت ادرار، حاملگی خارج رحم، فشار خون بارداری و… لیست کاملی از بهترین پزشکان زنان، زایمان و نازایی در تهران برای ویزیت حضوری، مشاوره تلفنی و پرسش ‌و پاسخ در سایت نوبت‌دهی اینترنتی دکتردکتر ارائه شده است.

آیا متخصص زنان و زایمان، جراحی انجام می‌ دهد؟

اگر قرار است برای اولین بار رابطه جنسی داشته باشید، حتماً در مورد اصول روابط جنسی ایمن با پزشکتان صحبت کنید. اگر یک دختر 14 ساله هستید و تغییرات مرتبط با دوران بلوغ را مشاهده نکرده‌اید. مثل هميشه عالي، چندمين تجربه مشاوره با ايشون بود صبور مسئول مهربون من از دكتر ساينا باهاشون اشنا شدم و حضوري هم رفتم پيششون و به خيلي ها معرفيشون كردم. سلام يک سوالي از آقاي دکتر پرسيدم جوابش خوب و قانع کننده بود با توجه به اينکه تعطيلات بود و من به پزشک خودم دسترسي نداشتم جواب آقاي دکتر خيلي بهم اميد واري داد تشکر ميکنم.جوابشون کامل بود.