بهترین متخصص جراح و متخصص زنان و زایمان اسنپ دکتر-تست مهندس پزشکی

بورد تخصصی اعلام می‌دارد که این پزشک مراحل مختلف و سلسله‌وار مهارت آموزی را طی کرده است و صلاحیت‌های پایه‌ای پزشک معتمد واقع شدن را دارا است. بنابراین قبل از همسرداری، حتما درباره بیماری‌های مقاربتی از دکتر زنان و زایمان اطلاعات مفید دریافت کنید. دكتر مژگان كريمي جراح و متخصص زنان و زايمان و نازايي داراي بورد تخصصي از دانشگاه تهران با نمره عالي در حال حاضر با كوله باري از تجربيات حرفه اي در حال انجام خدمات به هموطنان عزيزم ميباشم و خدارا شاكرم.

هستید از این پس هزینه مشاوره خود را (تا سقف 5 مشاوره)، با کسر سهم بیمه پرداخت کنید.

ایشان دارای 17 سال سابقه درخشان در حوزه ی درمان و انجام جراحی زنان می باشد. ایشان کلیه روش های تشخیصی و درمانی مانند لاپاراسکوپی، کولپوسکوپی، هیستروسکوپی، پاپ اسمیر انجام می دهند. همه بانوان از نیازشان به دکتر زنان باخبر هستند و در دوره های مختلفی مجبورند ، تحت نظر متخصص زنان قرار بگیرند. بخاطر همین در کنار انتخاب بهترین دکتر زنان در تهران باید به این نکته دیگری توجه کنید.

دکتر رکسانا رحمتیان

درمان هر کدام از بیماری‏ ها با صلاح دید پزشک صورت می‌گیرد که می‏ تواند دارویی (مانند اختلالات قاعدگی PCO و …) و یا نیازمند عمل جراحی (مانند انواعی از کیست‏ های تخمدانی یا میوم‏ های رحمی…) باشد. حال این سوال پیش می آید که یک متخصص خوب را چگونه انتخاب کنیم یا بهترین دکتر زنان در تهران چه کسی است؟ما در این مقاله قصد داریم به معرفی ۱۰ تا از بهترین دکتر های زنان در تهران بپردازیم تا شما نیز با آنها آشنا شوید. پس اگر به دنبال یک متخصص خوب در زمینه زنان هستید ، خواندن ادامه مقاله را هرگز از دست ندهید.

اندومیوز با افزایش سطح هورمون استروژن همراه است؛ بنابراین بعد از پائسگی که سطح هورمون استروژن کم می‌شود از بین می‌رود. تخمک‌گذاری و تولید هورمون‌های استروژن و پروژسترون در این محل انجام می‌شود؛ بنابراین سلامت این اندام بسیار ضروری است. دسترسی راحت‌تر و سریع‌تر به پزشکان، شما می‌توانید با انتخاب دکمه‌های زیر اقدام به دانلود اپ دکتر ساینا کنید. نیاز نباشد برای تفسیر جواب آزمایشتان توسط پزشک، حضورا مراجعه کنید. از مراجعات غیرضروری به پزشک زنان معاف شوید؛ چون گاهی علت مراجعه شما تنها پرسیدن یک سؤال و یا طرح یک دغدغه است.

  • زنان یائسه نیز جهت درمان مشکلات یائسگی به بهترین دکتر نازایی مراجعه می‌کنند.
  • با کمک سامانه نوبت دهی پزشکان دکتریاب شما می توانید به صورت 24 ساعته از پزشکان متخصص زنان و زایمان نوبت بگیرید و یا مشاوره تلفنی داشته باشید.
  • وجود اختلال در هورمون ها شمارا کلافه و عصبی می کند، در چنین شرایطی شما حساس می شوید و یا اینکه رفتارهای غیر عادی انجام میدهید، توجه داشته باشید که اشنایی با علائم اختلال در هورمون می تواند به شما کمک کند تا با مراجعه به متخصص زنان و زایمان مشکلات احتمالی را زودتر حل نمایید.
  • با توجه به مطالعات زیادی که شده است ، استرس با بسیاری از بیماری ها نظیر فشار خون بالا ، حملات قلبی ، سکته مغزی ، بی خوابی ، راش های پوستی ، و درد عضلانی ارتباط داشته است .
  • همچنین برای انجام جراحی‌های زیبایی زنان بقاید به متخصص زنان مراجعه کنید.

خانم دکتر واقعا سوگندي که در زمان دريافت درجه پزشکي ياد کرده اند وفادار و متعهد هستند. براي دومين باري بود که از ايشان مشاوره و درمان خواستم و هر دو بار نيز بسيار فوري پاسخگو بودند و خيلي با صبر و حوصله و متعهدانه طبابت کردند. اگر پزشک سال‌های متمادی عمر خود را صرف طبابت کرده باشد، قطعا موارد زیادی را مشابه هم یافته است و با توجه به نشانه‌ها قادر به تشخیص سریع‌تر و درمان موثرتر خواهد بود. میهن پزشک از سال ۱۳۹۰ در راستای ارائه خدمات اینترنتی برای پزشکان و بیماران در سراسر ایران فعالیت میکند.

◀ دکتر سیما عزیز محمدی متخصص زنان و زایمان تهران

بیماران باید اورژانسی به نزدیک‌ترین درمانگاه و پزشک زنان و زایمان مراجعه کنند. از طرفی التهاب لگن نیز با تب، تهوع و استفراغ و خون ریزی منظم و علائمی دیگر همراه است. تحصیلات پزشک زنان و زایمان، شامل یک دوره تحصیلات پزشک عمومی و پس از آن تخصص زنان و زایمان است. با انتخاب «رزرو نوبت مطب» یک صفحه برای شما باز خواهد شد که اطلاعات ویزیت پزشک در آن قرار دارد.

یکی از زیر شاخه‌های پزشکی زنان ، Cosmetic Gynecology می‌باشد و جراح زیبایی زنان مبادرت به انجام جراحی‌هایی نظیر پرینورافی ( تنگ کردن واژن ) ، لابیاپلاستی ( کوچک کردن لبه‌های خارجی واژن ) و تزریق چربی در لابیاماژور و واژن می نماید. برای گرفتن نوبت از دکتر زنان و زایمان و نازایی در دکترتو ابتدا باید وارد لیست دکترهای زنان و زایمان و نازایی شوید و با استفاده از فیلترهای موجود در لیست، دکتر مورد نظر خود را انتخاب کنید و نوبت حضوری یا مشاوره آنلاین (تلفنی و متنی) بگیرید. برای یافتن بهترین پزشک متخصص زنان، زایمان و نازایی در سایت دکترتو از فیلترهای جست و جوی پیشرفته استفاده کنید. رشته تخصصی زنان و زایمان جزو رشته هایی است که متخصصین آن برای جراحی آموزش تخصصی دیده و بر خلاف عموم رشته های پزشکی، می توانند کلیه‌ی جراحی های ویژه بانوان را انجام دهند. البته برخی از این عمل های جراحی نیازمند گذراندن دوره های آموزشی (تحت عنوان فلوشیپ) هستند.

البته در مواقع اضطرار و هنگامی که مراجعه به پزشک متخصصی ضامن درمان و سلامتی است، ویژگی بالا منسوخ است و اگر پزشک متخصص با توانایی درمان کردن بیماری مربوطه در هرجایی از کشور و حتی جهان حضور داشته باشد برای مراجعه به وی تلاش زیادی نمود. در مراحل بعدی حاملگی ، آنها از مجله خبری پزشکی شما خواهند پرسید هر چند وقت یک بار نوزادتان حرکت می کند ، اما در زمان کنونی این فقط هیجان آور است که احساس کنید یک انسان دیگر درون شما حرکت می کند . یائسگی معمولا در سنین بالای 50 سال رخ می‌دهد، اما ممکن است بر اساس شرایط روحی مختلف، شوک‌های روانی و… زودتر رخ دهد.

دکتر لیدا محمدپور

یکی از دستاوردهایی که دنیای مدرن به همراه داشت، مشاوره پزشکی از راه دور است که به سرعت در سراسر دنیا در حال فراگیرشدن است. اتفاقاتی نظیر ” همه‌گیری کرونا ” نیز، به همگان نشان داد که این خدمت، تا چه حد ضروری است. کیست تخمدان کیسه ایست که از مایعات پر است و در داخل یا سطح تخمدان به وجود می آید. علائمی همچون درد های شکمی و حالت تهوع از جمله علائم کیست تخمدان هستند. قاعدگی دردناک یا دیسمنوره به معنی احساس درد غیر معمول در قسمت شکم در هنگام قاعدگی است.