بهترین متخصص جراح و متخصص زنان و زایمان اسنپ دکتر-تست مهندس پزشکی

به علاوه خطر موربیدیتی پری ناتال قابل توجه است و امکان آسیب های طولانی مدت فیزیکی یا روانی وجود دارد . همچنین خطر کمی از عفونت بالا رونده وجود دارد که منجر به کوریوآمنیونیت می شود که خطرات جدی بالقوه ای برای مادر و بچه دارد . برای بررسی و اندازه تعداد تخمک ها معمولاً از سونوگرافی استفاده می شود . سپس تخمک های رسیده را جدا کرده و اسپرم شوهر را در مجاورت آن قرار می دهند .

اصولا یک ماما به کارهایی که مربوط به قبل از بارداری و بعد از بارداری می شود آشنایی دارد و آموزش های لازم به او داده شده است. از جمله می توان به برطرف کردن نیازهای مربوط به مادر از زمان بستری شدنش در بیمارستان تا زمان وضع حمل و بعد از به دنیا آمدن نوزاد اشاره کرد. یکی از بیماری های شایع در بانوان بی اختیاری در ادرار می باشد که به علت زایمان های زیاد بروز می کند. پزشک با توجه به شدت بی اختیاری می تواند دارو تجویز کند یا ورزش های خاصی را تجویز کند یا به جراحی بپردازد. نکته ای که در این باره وجود دارد این است که ورود به این رشته در ایران صرفا مختص خانمها می باشد و تنها پزشک جراح و زایمان در این حوزه بانوان می باشند و شما می توانید بدون نگرانی به پزشک جراح مراجعه نمایید. نام دیگر آن فیبرکتومی می‌باشد که به جراحی برداشتن توده‌های غیر سرطانی که در اندام تناسلی زنان می‌باشد، گفته می‌شود.

به غده های بیضوی شکلی که در دو طرف رحم قرار دارند تخمدان گفته می شود تخمدان ها از طریق لوله فالوپ به هم متصل هستند. کیست تخمدان از تشکیل یک یا چند کیست غیر طبیعی در تخمدان تشکیل می شود که این کیست ها در تخمدان ها و یا روی آن ها رشد می کند. اگر دچار علائمی مانند تکرر ادرار، تهوع و استفراغ، درد در هنگام آمیزش جنسی، نامنظم شدن پریود ها و یا سنگین شدن دوره قاعدگی، ضعف و سرگیجه و التهاب و تورم شکم شده اید حتما برای چک و بررسی کیست تخمدان به مجله خبری پزشکی یک دکتر زنان مراجعه کنید. ابتلا به عفونت های زنان جز لاینفک زندگی روزمره بانوان است که از دغدغه ها و نگرانی بسیاری از زنان شده است. با وجود پیشرفت های بسیار در عرصه پزشکی درمان بیماری عفونت زنان دیگر یک مشکل حاد نخواهد بود و تنها با تشخیص درست و مراجعه به یک دکتر زنان می توان به درمان بیماری پرداخت. هزینه ویزیت دکترهای زنان و زایمان و نازایی با توجه به نوع نوبتی که از آنها می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است.

به مطب چند پزشک رفته و از بیمارانی که برای چندمین بار است که به مطب این پزشک مراجعه می کند در مورد رفتار، روش های درمانی و مراقبت های قبل و بعد از جراحی و … پرس و جو کنید. این پزشک بعد از گذراندن دوره دستیاری و کسب خدمات مربوطه در این زمینه، دانش و مهارت مناسب برای پیشگیری، درمان و جراحی اندام های مهمی همچون سیستم تولید مثل زنان، پستان، بارداری و زایمان را می آموزد. متاسفانه به دلیل برخی از نگرش های فرهنگی و سنتی که در کشور ما وجود دارد، بسیاری از دختران در مورد مشکلاتی که مربوط به ناحیه تناسلی آنها می شود حجب و حیا پیشه می کنند که این کار برای آنها نه تنها مفید نیست بلکه مضر نیز می باشد. دختران باید به طور منظم به پزشک زنان جهت انجام تست سلامت مراجعه کنند. هیسترکتومی شایع‌ترین عمل جراحی است که متخصصان زنان و زایمان انجام می‌دهند. این امر نیز به علت تغییرات هورمونی که باعث افزایش خون وریدهای بینی شما می شوند ، اتفاق می افتد .

دکتر نیلوفر ترکی

با تعیین نوبت ویزیت دکتر زنان و زایمان، تصمیم گیری بابت زایمان طبیعی یا سزارین برای مادر باردار انجام خواهد شد. این زایمان، باید حتما تحت نظر پزشک اتفاق بیفتد تا سلامت مادر و نوزاد تامین گردد. برای گرفتن نوبت از دکتر زنان و زایمان و نازایی در دکترتو ابتدا باید وارد لیست دکترهای زنان و زایمان و نازایی شوید و با استفاده از فیلترهای موجود در لیست، دکتر مورد نظر خود را انتخاب کنید و نوبت حضوری یا مشاوره آنلاین (تلفنی و متنی) بگیرید. سایت پذیرش۲۴ خدماتی را برای شما فراهم آورده تا در سریعترین زمان و به راحت ترین شیوه نوبت دهی با جستجوی پزشک مورد نظر خود، نوبت خود را از دکتر فوق تخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران دریافت نمایید. مراجعه به پزشک متخصص زنان و زایمان باعث می شود که حتی اگر نشانه های بیماری را در خود ندیده ایم، با آزمایش هایی که انجام می شود، یا مطمئن شویم که در سلامت کامل به سر می بریم و یا بیماری ما در مراحل ابتدایی می باشد که به راحتی حتی با مصرف دارو رفع خواهد شد. در ادامه برای مثال به برخی از مواردی که باید به پزشک متخصص زنان مراجعه شود به طور جداگانه می پردازیم.

  • یائسگی معمولا در سنین بالای 50 سال رخ می‌دهد، اما ممکن است بر اساس شرایط روحی مختلف، شوک‌های روانی و… زودتر رخ دهد.
  • زنان یائسه نیز جهت درمان مشکلات یائسگی به بهترین دکتر نازایی مراجعه می‌کنند.
  • متخصص زنان دوره های پزشکی عمومی را علاوه بر تخصص در زمینه زنان گذرانده است، از این رو با طب آشنایی کامل دارد و در مورد آناتومی، فیزیولوژی و تغییرات عملکرد بدن بانوان آشنایی لازم و کافی را دارد و به خوبی می تواند در مواقع بروز مشکل اقدامات لازم را انجام دهد.
  • مثلاً اگر روز 26 قاعدگی نمونه ای از بافت پوششی رحمی برداشته شود و پاتولوژیست آن را روز 24 قاعدگی گزارش کند از این گزارش چنین استنباط می شود که بافت پوششی رحمی دو روز از دوره قاعدگی عقب تر است .
  • با این وجود می توانید بدون حضور در مطب یا بیمارستان، در خانه بادکتر آنلاین زنان و زایمان، تلفنی و متنی گفتگو کنید.

یکی از دستاوردهایی که دنیای مدرن به همراه داشت، مشاوره پزشکی از راه دور است که به سرعت در سراسر دنیا در حال فراگیرشدن است. اتفاقاتی نظیر ” همه‌گیری کرونا ” نیز، به همگان نشان داد که این خدمت، تا چه حد ضروری است. اما چنانچه نیاز دارید که مامای شما دفعات بیشتری شما را معاینه کند باید هزینه آن را پرداخت نمایید.

انجام دادن کلیه واکسیناسیون ها بر اساس زمان بندی مشخص ، به شما کمک خواهد کرد تا با اطمینان خاطر اقدام به باردار شدن کنید . همسر شما نیز باید بداند که آیا قبلا به این بیماری مبتلا شده است یا واکسن آن را گرفته است و اگر نمی داند باید با پزشک درمورد این که آیا نیاز به واکسیناسیون دارد یا نه مشورت نماید . پزشک شما ، همچنین می خواهد بداند آیا شما برای حاملگی و باردار شدن ، مشکلاتی دارید یا آیا شما تا کنون سابقه سقط داشته اید . ممکن است شما بخواهید قبل از انجام این ویزیت ، اطلاعاتی در مورد سابقه سلامتی خانواده همسرتان و خودتان جمع آوری کنید . برای این که اطمینان حاصل کنید تمام نکاتی را که قبل از بارداری باید مواظب آن بود ، رعایت کرده اید ، یک قرار ملاقات با پزشک خودتان بگذارید .

دکتر شهلا نوری اردبیلی

اگر قرار است برای اولین بار رابطه جنسی داشته باشید، حتماً در مورد اصول روابط جنسی ایمن با پزشکتان صحبت کنید. اگر یک دختر 14 ساله هستید و تغییرات مرتبط با دوران بلوغ را مشاهده نکرده‌اید. مثل هميشه عالي، چندمين تجربه مشاوره با ايشون بود صبور مسئول مهربون من از دكتر ساينا باهاشون اشنا شدم و حضوري هم رفتم پيششون و به خيلي ها معرفيشون كردم. سلام يک سوالي از آقاي دکتر پرسيدم جوابش خوب و قانع کننده بود با توجه به اينکه تعطيلات بود و من به پزشک خودم دسترسي نداشتم جواب آقاي دکتر خيلي بهم اميد واري داد تشکر ميکنم.جوابشون کامل بود.

ایشان دارای سابقه کار و آموزش دربیمارستانهای خارج از کشورو دانشگاه بین المللی TESHRIN UNIVERSITY دارای مدرک و certificate هیستروسکوپی و لاپاراسکوپی می باشند. حوزه ی فعالیت ایشان در زمینه ی جراحی زیبایی زنان ، جلوگیری از بارداری ، نازایی ناباروری و مشکلات جنسی آقایان، انتخاب و تعیین جنسیت فرزند، عمل های جراحی زنان سرطان های زنان بیماری های زنان می باشد. همه بانوان از نیازشان به دکتر زنان باخبر هستند و در دوره های مختلفی مجبورند ، تحت نظر متخصص زنان قرار بگیرند. بخاطر همین در کنار انتخاب بهترین دکتر زنان در تهران باید به این نکته دیگری توجه کنید.

دکتر جمیله جهانبخش