بهترین دکتر متخصص گوش و حلق و بینی دکترتو-تست مهندس پزشکی

متخصصان همچنین برای انجام جراحی های پلاستیک چه بمنظور زیبایی و چه بخاطر اصلاح ساختاری از میکروسکوپ های فوق پیشرفته کمک می گیرند تا بتوانند ساختار بینی را تغییر دهند. حمله آسم می تواند برای یک کودک بسیار ترسناک باشد زیرا احساس خفگی که در جریان حمله آسم اتفاق می افتد می توانند سبب وحشت شود و این مسئله تنفس را مشکل تر می سازد . درجراحی اتولوژی می توان به درمان عفونت های گوش پرداخت و این بیماری ها را درمان نمود . دریافت نوبت به صورت اینترنتی یکی دیگر از روش هایی است که می توانید بدون صرف هزینه رفت و آمد به مطب و یا اتلاف وقت، نوبت خود را ثبت کنید. برای این کار باید ابتدا وارد صفحه پروفایل پزشکان شوید تا بتوانید ساعات حضور پزشک را مشاهده کنید.

برای پیدا کردن متخصصان گوش، حلق و بینی مجرب در شهر ری مجتمع درمانگاهی خیریه ولی عصر دکتر عبدالحمید حسین نیا و دکتر منصور نصیری نژاد را معرفی میکند. نه تنها متخصصین گوش، حلق و بینی پزشک هستند بلکه می توانند عمل های جراحی برای درمان عارضه های مربوط به گوش، حلق و بینی را نیز انجام دهند. متخصص گوش و حلق و بینی اغلب این جراحی را برای درمان بیماری های عفونی و التهابی سینوس مانند سینوزیت مزمن یا پولیپ انجام می دهد.

  • افزایش سن، قرار گرفتن در معرض صدای بلند، ویروس‌ها، بیماری‌های قلبی، آسیب‌های وارده به سر، سکته مغزی و تومورها میتوانند منجر به کاهش شنوایی تدریجی فرد شوند.
  • این که کدام روش بهتر است کاملا بستگی به شرایط بیمار و مهارت پزشک دارد و اساسا بهتر است به جای اینکه بپرسیم کدام روش بهتر است بپرسیم کدام روش مناسب‌تر است.
  • سپس به کشور برگشت و تحصیل خود را در رشته گوش ، حلق و بینی در دانشگاه شهید بهشتی تهران ادامه داد.
  • وی دوره تخصصی (رزیدنتی) خود را در دانشگاه علوم پزشکی تهران سال 87 شروع کرد و در سال ۹۰ به عنوان رزیدنت برتر دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزیده شد.
  • متخصصان گوش و حلق و بینی می توانند ناهنجاری های مادرزادی، مانند شکاف کام، یا آسیب های ناشی از تصادفات، جراحی قبلی یا سرطان پوست را، ترمیم کنند.

خصوصا باید تجهیزات داشته باشند تا جراحی های دقیق و ریز را اطراف عصب ها و ماهیچه های اطراف سر، گردن، وصورت انجام دهند. حتی خوردن نوشیدن شان هم درست شود، و مشکلات سرگیجه شان نیز درمان شود. جالب است بدانید التهاب مزمن لوزه‌ها می‌تواند با جراحی تونسیلِکتومی یا خارج کردن لوزه‌ها نیز درمان شود. انحراف بینی یا رشد پولیپ بینی و همچنین عفونت‌های سینوسی می‌تواند تنفس را مختل کند. در کنار فشارخون، آلرژی فصلی و عفونت‌های باکتریایی و ویروسی علل سردرد و سرگیجه هستند.

دکتر سیاوش معتضدیان

به علت اینکه جراحی بینی در ایران نسبت به جهان ارزانتر است، بیماران زیادی از کشورهای استرالیا کانادا نیوزیلاند و … به دکتر مجید کاظمی که یک جراح گوش و حلق و بینی پرسابقه هستند جهت عمل بینی مراجعه می کنند. و همچنین وظیفه تشخیص ، درمان مشکلات گلو ، تیروئید و حنجره را داشته و هر موردی که در خوردن ، بلعیدن و صحبت کردن فرد اختلال ایجاد می کند ، فعالیت دارد. دکتر امید ابراهیمی متولد سال 1351 ، فارغ التحصیل دوره پزشکی عمومی در سال 1377 از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد. سپس در سال 1383 با اخذ رتبه اول بورد تخصصی گوش و حلق و بینی خود را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دریافت کرد.

بیماری‌های گوش شامل تروما یا آسیب، عفونت، تومورهای خوش خیم، اختلالات مسیر اعصاب که شنوایی انسان و تعادلش را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این متخصص گوش و حلق و بینی با عفونت گوش، عفونت گوش خارجی، از دست دادن شنوایی، درد در ناحیه سر و صورت و گردن، زنگ زدن گوش، سرگیجه و سر و کار دارد. بهترین متخصصین گوش و حلق و بینی تهران به تومورهای سرطانی و غیر سرطانی در سر و گردن بینی، سینوس‌ها، دهان، گلو، حنجره و قسمت بالای مری از مجله خبری پزشکی جمله تیروئید و پاراتیروئید برآمدگی در گردن یا تیروئید، سرطان حنجره رسیدگی می‌کند. دکتر گوش و حلق و بینی وظیفه‌ی درمان بیماری‌های مرتبط با گوش و حلق و بینی و همچنین اعضای مرتبط در سر و گردن را بر عهده دارد. در این تخصص پزشکان روی مشکلات گوش، بینی و گلو و حنجره تمرکز دارند. رشته گوش و حلق و بینی در 50 سال گذشته پیشرفت های چشمگیری داشته و در حال حاضر جراحی سر و گردن نیز زیرمجموعه ای از این تخصص قرار گرفته است.

یک متخصص گوش و حلق و بينی می تواند دانش خود را در یکی از زمینه های ذیل گسترش داده و تخصص بگیرد: