بهترین بازی های اتاق فرار escaperoom برای موبایل تاج اسکیپ روم | allescape

بهترین بازی های اتاق فرار escaperoom برای موبایل تاج اسکیپ روم | allescape

اتاق فرارهای آنلاین زمان محدود و مشخص ندارند و شما در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید بازی کنید. اسکیپ روم ، اتاق فرار یا بازی فرار عنوان یک سرگرمی جذاب و ماجراجویانه است. در این بازی شرکت کنندگان باید با استفاده از سرنخ ها، نکات و استراتژی ها، به حل معماها و پازل ها بپردازند و بازی را به پایان برسانند. معماهای مختلف در جای جای یک فضای مشخص پنهان شده اند و بازیکنان باید در مدت زمان مشخص آنها را بیابند و اسکیپ روم تئاتر تعاملی حل کنند. این بازی به صورت فضاهای متفاوتی از قبیل سلول های زندان، رستوران، هتل، کلبه دورافتاده و حتا ایستگاه های فضایی طراحی می شود. هر یک از این فضاها سناریوی خاصی دارند و هدف خاصی را دنبال می کنند.

  • «Can You Escape» شاید بزرگترین سری بازی در سبک اتاق فرار برای اندروید و آی او اس باشد.
  • همچنین اگر در ارتباط با شیوه خرید بلیط اتاق فرار از تخفیفان، یا شرایط و نحوه استفاده از کوپن تخفیفان سوالی داشتید، با پشتیبانی تماس بگیرید.
  • اتاق فرار وست روم در ادامه به معرفی چند بازی مهیج اسکیپ روم برای اندروید و ios می پردازد و نگاهی مختصر به ویژگی های هر بازی خواهد داشت.
  • شما دانشجویان ترم اخر روانشناسی هستید فرهاد و نازگل از بهترین دانشجویان دانشگاه شما هستند متوجه شدید که فرهاد بدون کسب جواز علم هیپنوتیزم را روی افراد انجام میده.
  • در این بازی، شما در نقش دوست یک مهندس هستید و باید به دنبال شی با ارزشی بگردید و با استفاده از این شی همسر دوست خود را نجات بدهید.

به همین دلیل به بررسی بهترین و مهمترین مزایای آن خواهیم پرداخت. سومین بازی از سری بازی‌های 50Rooms، یک بازی اسکیپ‌روم به سبک سنتی که شما امکان انتخاب از بین ۵۰ اتاق را دارید و باید با حل تمام معماها از اتاق خارج شید. اگر در جایی از بازی گیر کردید نگران نباشید، میتونید از هینت‌ها یا راهنماها استفاده کنید. اگر تصمیم گرفتید که بازی اتاق فرار را تجربه کنید، پیش از اینکه بلیط تهیه کنید، بهتر است یک‌سری نکات را بدانید و بعد تصمیم خود را عملی کنید. در ادامه تعدادی از این نکته‌ها را عنوان می‌کنیم تا تجربه خوبی را از بازی اتاق فرار به‌دست آورید. امروز امیر دانشی و دوستاش به حاشیه اسکیپ روم پرداختن ؛ وقتی دارید داخل اتاق فرار معما حل م …

۳. اتاق فرار طاعون

بیشتر مجموعه‌های اتاق فرار دارای سایت می‌باشند و شما میتونید از طریق وبسایت آن‌ها به صورت انلاین بازی خودتون رو رزرو کنید. این نوع رزرو آسان و مطمئن ترین روش رزرو اتاق فرار است و اگر مجموعه‌ای باشه که بنا به هر دلیلی وبسایت نداشته باشه میتونید از طریق تلفن این کارو انجام بدید. در وبسایت ما در قسمت شماره تلفن بازی در صورتی که بر روی آن کلیک کنید ، مستقیم میتونید با مجموعه ارتباط برقرار کنید و بازی خودتون را رزرو کنید. از زمان حضور شما داخل مجموعه‌های بازی شخصی به عنوان گیم مستر مسولیت بازی شما را بر عهده خواهد گرفت. به این صورت که ابتدا یا به صورت حضوری و یا از طریق فیلم‌های از پیش ضبط شده شما را با اتاق فرار و قانون و قوانین آن اشنا خواهد کرد. تخفیفان پلتفرمی برای ارتباط بین مراکز خدماتی و فروشندگان با مشتریان است.

بازی اسکیپ روم برای گوشی، بهترین بازی فکری برای گوشی اندروید شما!

اگر شما هم علاقه مند به بازیهای ویدئویی و یا فیلم و سریال هستید بدون شک لحظاتی بوده که شما دوست داشته اید که جای نقش اول داستان باشید. بازی اتاق فرار شما را وارد یکی از این داستانهای هیجان انگیز می کند و شما در آن نقش اول را خودتان بازی خواهید کرد. بازی های اتاق فرار برای موبایل شیوه دیگری از ارائه این بازی می باشد که اغلب به صورت تک نفره اجرا میشود. این روزها بازی های کامپیوتری و موبایلی، بیشتر از هر نوع دیگر از بازی ها طرفدار دارد. پس از شروع همه گیری بیماری کووید ۱۹، بسیاری از افراد ترجیح دادند به جای استفاده از بازی های حضوری، از بازی های آنلاین و کامپیوتری استفاده کنند.

اتاق فرار گیزموندو

بازی های اتاق فرار برای موبایل یکی از بهترین جایگزین ها برای اسکیپ روم هایی می باشند که در برخی از شهرهای کشورمان مشغول به فعالیت می باشند. با توجه به عدم امکان تجربه این بازی های مهیج در بسیاری از شهرها و وجود محدودیت هایی که ممکن است در برخی از بازه های زمانی مانند شرایط شیوع کرونا وجود داشته باشد، لذا استفاده از بازی های اسکیپ روم برای موبایل می تواند بهترین انتخاب باشد. با نصب این بازی ها می توانید اتاق فرار را در هر زمان و مکان تجربه کنید و لحظات هیجان انگیزی را با حل معماهای چالش برانگیز سپری نمایید. اتاق فرار وست روم در ادامه به معرفی چند بازی مهیج اسکیپ روم برای اندروید و ios می پردازد و نگاهی مختصر به ویژگی های هر بازی خواهد داشت. اتاق فرارهای آنلاین مجموعه اسکیپ روم شامل معماهای جذاب، قفل‌های مختلف و چالش‌های هیجان‌انگیزی می‌شوند که ذهن گروه شما را درگیر خواهد کرد. در این بازی‌ها برای حل برخی معماها به اینترنت نیاز خواهید داشت.