آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی 0 تا 100 رایگان ️ 2022 | آموزشگاه کاسپین تبریز

آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی 0 تا 100 رایگان ️ 2022 | آموزشگاه کاسپین تبریز

حالا نوبت به خرید یک قالب مناسب برای سایتتون هست، فرقی نمیکنه سایتتون چی هست شرکتی، فروشگاهی، پزشکی، خدماتی، آموزشی و هر نوع سایت دیگه ای هست قبلا یکسری افراد اومدن و برای اون حوزه یک سایت طراحی کردند کافیه داخل گوگل جستجو کنید تا هزاران قالب رو برای شما نمایش دهد. حالا بعد از اینکه قالب وردپرس خودتون رو انتخاب کردید دیگه باید نصب و سفارش سازیش کنید داخل وردپرس برای نصب و استفاده از قالب در وردپرس می تونید از آموزش نصب قالب در وردپرس استفاده کنید. بنده وبسایت فروش فایل میخوام راه اندازی کنم نظیر فرانش و تایم کد… در این دوره طراحی این مدل سایتها رو اجرا میکنید یا بصورت کلی آموزش طراحی سایتی انجام میشه؟ اگر دمو از دوره باشه و پیش نمایش وبسایتی که در این دوره طراحی شده رو بشه کاربران ببینن خیلی بهتر میشه.

با مهارت هایی که با این دوره فرا میگیرید براحتی میتوانید طرح دلخواه خودتان را در وبسایت تان پیاده سازی کنید و بدون حتی یک خط کدنویسی وبسایت تان را مطابق نظر و سلیقه خود طراحی کنید. طراحی اختصاصی یک سایت با کدنویسی یا حتی ساخت سایت با وردپرس، احتمالا بیش از دو هفته زمان می‎‌برد. اگر خودتان بخواهید این کار را انجام دهید، آموزش آن به تنهایی بیش از 3 هفته طول می‌کشد. اجازه دهید شما را مطمئن کنیم که با این روش بعد از یک ساعت صاحب یک سایت هستید. برای اینکه مراحل را بهتر متوجه شوید و باورتان شود طراحی سایت بدون کدنویسی هم به بهترین شکل ممکن، شدنی است، با ما پیش بروید.

اما قبل از دانلود و نصب وردپرس می خواهیم برخی از سایر نرم افزار ها و دلیل برتری وردپرس را نیز بررسی کنیم. ادمین سایت با هدف راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی به صورت آسان ایجاد شده. در اینجا میتونی یاد بگیری چطور یک کسب‌وکار اینترنتی را از صفر راه بندازی و مدیریت کنی. یکپارچه سازی داده ها در یک اتوماسیون و برقراری ارتباط بین اپلیکیشن ها همیشه دردسر دارد.

دوره طراحی سایت بدون کدنویسی برای چه کسانی مناسب است؟

یک اپلیکیشن با ویژگی عدم نیاز به کدنویسی، مشکلات مربوط به توسعه نرم افزار را ندارد. برنامه Bubble به شما این امکان را می دهد که بتوانید بدون اینکه ذره ای دانش برنامه نویسی داشته باشید، یک اپلیکیشن ایجاد کنید. این مقاله شامل معرفی 7 نرم افزار برای کمک به مدیران پروژه، فریلنسرها و صاحبان کسب و کارهای کوچک است که بدون نیاز به کدنویسی پروژه های خود را انجام دهند.

  • همچنین بسیاری از وب‌سایت‌های بزرگ در دنیا با وردپرس ساخته شده‌اند.
  • بعد از فعالسازی، می‌توانید یکآدرس یا دامنه برای سایت انتخاب کنید.
  • به کمک سایت Scapic می توانید از قدرت واقعیت مجازی در فروشگاه آنلاین خود استفاده کنید بدون اینکه نیاز به کدنویسی داشته باشید.
  • مدیرانی که میخواهند با سلیقه خودشان سایت خود را راه اندازی کنند .
  • بسیار ممنون بابت نظرتون و ممنون از اینکه در دوره شرکت کردید .
  • برای شرکت در این دوره هیچ پیش نیازی لازم نیست و افراد نیاز به سطح بالایی از تخصص ندارند و آشنایی اولیه با مفاهیم مربوط به طراحی سایت کافی است.

این نرم افزار با ارائه الگوهایی متنوع و رابط کاربری ساده و روان، باعث می شود که بتوانید خیلی سریع سایت دلخواه خود را طراحی و پیاده سازی کنید. فرقی نمی کند بخواهید یک وبسایت مخاطب جذب کن یا خیلی ابتدایی طراحی کنید، در webflow هر امکاناتی که فکرش را کنید در اختیار شما قرار دارد. البته اگر در کدنویسی مهارت داشته باشید می توانید نیم نگاهی هم به کدهای طراحی این برنامه بیاندازید. قدم بعدی در آموزش طراحی سایت بدون کد نویسی، اتصال دامنه و هاست به یکدیگر است.

هدف از برگزاری دوره طراحی سایت بدون کدنویسی چیست؟